Framme i Dubrovnik

Hej! Nu befinner vi oss i Dubrovnik i Kroatien. Mycket mysigt av det lilla vi hunnit se. Lämnade Montenegro mitt på dagen idag och det var så skönt att lämna det bakom sig, får bara obehagskänslor.. Här känns det bättre :) vi hade inte ätit något sen frukosten så när vi kom fram så gick vi på restaurang och åt en vegetarisk tallrik. Lite udda var den, men god. Sen åt vi glass. Igen, haha. På ett ställe som hade fin belysning, det är alltså lampor bakom och meningen att se ut som ljuset kommer utifrån genom taket. Och nu är det dags att sova.






Kommentarer
Postat av: joe

Härligt. Pratade faktiskt om det i dag, att jag gärna skulle vilja åka dit. Är de första gången du är där?

2015-03-27 @ 23:10:53
URL: http://yoginijoe.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

Mailadress: (bara jag som ser den)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


Kontakta mig: [email protected]